Na het succesvolle eerste pilotjaar van de Cortina Brandspots opent Kruitbosch in 2016 maar liefst zeven nieuwe Cortina Brandspots toe. Alle openingen zullen plaats vinden in maart en april, zodat de Cortina Brandspots op tijd klaar zijn voor het fietsseizoen. 

In de Cortina Brandspot is de volledige Cortina-collectie te zien in een exclusief beschikbaar gesteld gedeelte van de winkel. Het concept ‘Cortina Brandspot’ is door Kruitbosch ontwikkeld zodat het Cortina-verhaal op de juiste manier overgebracht kan worden op de consument. Belangrijkste doel van de Cortina Brandspot is het creëren van een fysiek platform voor de juiste Cortina-beleving. De zes Nederlandse Cortina Brandspots zullen gerealiseerd worden bij Bink Fietsen in Amstelveen, TSO Fietsen in Groningen, Van Helden Tweewielers in Giessen, 33Tweewielers in Leusden, GekVanFietsen.nl in Alphen aan de Rijn en Mario Boere in Prinsenbeek. Met de bestaande Cortina Brandspots bij Kees de Mooij Fiets & Fitness in Bergen op Zoom en Kester2Wielers in Wateringen komt het totaal aantal Cortina Brandspots in Nederland daarmee op acht. 

Brandspot

Primeur: Cortina Brandspot in Berlijn
Niet alleen in Nederland wordt het Cortina Brandspot-concept uitgebreid. Vanaf april 2016 zal in wereldstad Berlijn ook een speciale Cortina Brandspot te vinden zijn. Deze Cortina Brandspot wordt ondergebracht in één van de winkels van Ulrich Gries, Hollandrad. Debora Wilbrink, bij Kruitbosch verantwoordelijk voor de Brandspots: “We zijn blij met deze internationale toevoeging, zeker nu we in Duitsland actief aan de weg aan het timmeren zijn. Als grootste stad van Duitsland, met veel studenten en fashion forward-inwoners, is Berlijn dé perfecte stad om met Cortina in Duitsland zichtbaar te zijn. De Brandspot in Berlijn is een mooie manier om het merk Cortina te promoten richting pers en consumenten en om dealers uit de regio kennis te laten maken met ons merk.”  

dinsdag 8 maart 2016