Ben jij nieuwsgierig, heb je klantenservice hoog in het vaandel staan en heb je passie voor fietsen? Ben je daarnaast flexibel en vind je het leuk om vraagstukken en problemen van klanten op te lossen? En voel je je thuis in een dynamische omgeving waar elke dag weer andere uitdagingen te vinden zijn? Dan pas jij bij ons! Wij zijn op zoek naar een:

Medewerker klantenservice (32-40 uur)

Fietskennis – passie voor klanten - MBO+ niveau

Functiebeschrijving

Als medewerker klantenservice ben jij de spin in het web. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch en via email afhandelen van variërende servicevragen van onze Cortina en Alpina dealers. Je krijgt te maken met zowel technische vraagstukken als vragen over productinformatie en bestellingen, waarbij je vanuit een oplossingsgerichte houding meedenkt met de klant. Je adviseert klanten inhoudelijk over fietsen, onderdelen en accessoires en lost klachten of problemen zelfstandig op.

Je werkt in een team met zo’n 15 enthousiaste collega’s en daarnaast werk je nauw samen met collega’s in andere teams die op hun vakgebied expert zijn. Je stelt de klant centraal en bent flexibel in het bieden van een passende service en in je benadering naar onze klanten. Tijdens je gesprekken met de dealers ben je alert op kansen voor de externe accountmanagers.

Binnen het team lever je een actieve bijdrage aan het continu verbeteren van onze service door kansen te signaleren en deze middels lean-methodiek op te lossen.

Je taken bestaan onder andere uit de volgende activiteiten:

  • Beantwoorden van klantvragen via telefoon en email
  • Ruggenspraak houden met andere teams om vragen te behandelen
  • Klanten ondersteunen in het gebruik van het bestelsystem
  • Bewaken van de orderverwerking in het ERP systeem
  • Registreren en analyseren van inkomende vragen en klachten
  • Samenwerken met andere teams
  • Deelnemen aan projecten
  • Uitvoeren van verbeterslagen

Je beschikt over de volgende competenties:

  • Klantgerichtheid
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Samenwerken
  • Resultaatgerichtheid
  • Flexibiliteit
  • Leervermogen
  • Continu verbeteren
  • Initiatief
  • Organiseren van eigen werk

Bij Kruitbosch werken wij met flexibele werktijden tussen 8.30 uur en 18.30 uur. Afhankelijk van het rooster werk je een of meerdere dagen per maand tot 18:30 uur.

Functie-eisen:

  • MBO+ werk- en denkniveau óf een MBO (niveau 4)/HBO afgeronde opleiding
  • Affiniteit met fietsen
  • Commerciële werkervaring
  • Ervaring met LEAN-methodiek is een pre
  • Ervaring met (telefonische) klantenservice
  • Kennis van MS-Office (Excel, Word, Outlook)

Wie zijn wij?

Al 60 jaar zijn wij op innovatieve en vernieuwende wijze dé leverancier voor alles op fietsgebied. Zo zijn wij eigenaar van de sterk groeiende fietsmerken Cortina en Alpina en leveren wij daarnaast ook een compleet assortiment fietsonderdelen en –accessoires.

Verder adviseren wij de tweewielerspecialist op het gebied van communicatie- en promotiemiddelen en bij de inrichting van de winkel. Wij zijn een partner voor de tweewielerspecialist in Nederland, België en Duitsland en hebben de ambitie ons partnernetwerk de komende jaren verder uit te breiden. Belangrijke waarden binnen onze bedrijfscultuur zijn ambitieus, innovatief, betrouwbaar, betrokken en dynamisch.

Wij zijn een betrokken familiebedrijf en vinden een plezierige werksfeer en persoonlijke benadering heel belangrijk. Wij staan altijd open voor jouw mening en ideeën! 

Interesse

Mocht je interesse hebben solliciteer dan vandaag nog door je CV en korte motivatie te sturen naar: personeelszaken@kruitbosch.nl t.a.v. Sanne van Dam.