Staan service en kwaliteit bij jou voorop en heb je een heldere visie op klantgerichtheid? Haal jij energie uit het coachen en ontwikkelen van je collega’s? Vind je het leuk om jouw passie voor klantcontact door te geven? Dan ben jij de manager klantenservice die we zoeken!

MANAGER KLANTENSERVICE (32-40 uur)

Kruitbosch/Cortina – 18 fte. – verbindend – passie

Als manager klantenservice bij Kruitbosch ben je verantwoordelijk voor de aansturing van een aantal klantteams met in totaal 18 betrokken collega’s. Je hebt een heldere visie op klantenservice en inspireert daarmee je teams en de organisatie. Je bent lid van het operationele management team en met jouw passie voor service en klanten houd je daar de balans tussen klantgericht en procesgericht werken.

Je bent gedreven en flexibel in je leiderschapsstijl. Je neemt het team mee in de organisatiedoelen en koppelt de teamdoelstellingen aan de visie & missie. Je werkt doelgericht en planmatig waarmee je het team en de processen naar een hoger niveau brengt. Je bent betrokken bij je mensen en stimuleert hen te werken aan hun eigen ontwikkeling. Je verbindt de klantenteams met andere afdelingen.

Je stuurt op eigenaarschap, zelfstandig werken, pro activiteit en geven en ontvangen van feedback. Je kent de kracht van een dagstart in bijvoorbeeld het vroegtijdig signaleren en oplossen van problemen en in het structureel verbeteren. Je inspireert je team om kansen te zien en het servicelevel van de klantenservice te verhogen. Je coacht collega’s in gesprekstechnieken, gaat aan de slag met kennismanagement en geeft je team de tools om continu te verbeteren.

Je hebt een oplossings- en samenwerkingsgerichte instelling. Je weet snel de kern van problemen te  ontdekken en de juiste partijen te betrekken om een oplossing te vinden. Daarbij kun je goed delegeren, coördineren en om terugkoppeling vragen. Je krijgt energie van het oplossen van problemen en laat de verantwoordelijkheden daar waar ze horen.

Functie-eisen

Je hebt een afgeronde HBO- of WO opleiding en ruime ervaring in een leidinggevende rol op een professionele klantenservice of supportafdeling.

Persoonskenmerken

Vanzelfsprekend ben je communicatief sterk en gewend te schakelen tussen verschillende gesprekspartners en doelgroepen. Je doet jouw werk met passie en jouw kracht ligt in het verbinden van beleid en visie naar werkbare procedures en instructies. Hiervoor is het ook nodig dat je gestructureerd en planmatig kunt werken.

Als leidinggevende ben je positief-kritisch, open en attent. Je weet mensen te verbinden, te inspireren en motiveren en het beste in zichzelf naar boven te halen. Je bent een voorbeeld dat doet volgen; je gaat voor kwaliteit, werkt gestructureerd en resultaatgericht.

Interesse

Het volledige werving- en selectietraject wordt verzorgd door Métier. Mocht je interesse hebben in deze functie en voldoen aan de gestelde eisen, reageer dan zo spoedig mogelijk via onze site www.metier.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Ingobert Veen.