Manager Service & Kwaliteit

40 uur
HBO
Zwolle

Inspirerend leiderschap – Procesverbetering – HBO – Zwolle

WAAROM JIJ EEN (KRUIT)BOSS WORDT

Kruitbosch; een betrokken en resultaatgericht familiebedrijf uit Zwolle. In totaal werken we met zo’n 200 mensen aan het meest hippe lifestyle fietsenmerk van Nederland. Wij maken allerlei soorten fietsen: van kinderfietsen voor alle leeftijden, gave fietsen voor de forens tot praktische family e-bikes. Daarnaast hebben we als groothandel een zeer groot aanbod van fiets gerelateerde onderdelen en accessoires. Zo maken wij van iets alledaags als een fiets, een bijzonder concept wat perfect aansluit bij de doelgroep! Alpina voor de kinderen en Cortina voor de jongeren, jongvolwassenen en eigentijdse volwassenen.

Voor de afdelingen Service & Kwaliteit zoeken we een manager die verantwoordelijk is voor het optimaliseren van de processen door samenwerkingen met andere afdelingen een centrale rol te geven.

WAT GA JIJ DOEN?

In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het functioneren, ontwikkelen en de inzet van de medewerkers Service en Kwaliteit. Om de kwaliteit binnen de afdeling te borgen heb jij veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groei binnen het team.

Je stuurt deze collega’s aan en zorgt dat ze op de juiste plek ingezet worden. Alles om te voldoen aan de afgesproken doorlooptijden. Om dit zo efficiënt mogelijk en gericht op de wens van de klant te doen ben jij continu bezig om op een planmatige wijze de uitvoering van het kwaliteitsbeleid verder te professionaliseren. Dit doe jij uiteraard niet alleen, maar samen met een team van 10 gemotiveerde collega’s van diverse afdelingen.

Daarnaast zoek jij, vanuit je rol als echte verbinder, naar samenwerkingen met diverse (kwaliteits)afdelingen en leveranciers. Jij stelt de juiste KPI’s op en maakt hier heldere rapportages van om de voortgang van de processen te bewaken. Jij signaleert eventuele afwijkingen binnen het proces en gaat meteen over tot actie als dat nodig is. Jij geeft pas op wanneer jullie gezamenlijk het gesignaleerde verbeterpunt hebben opgelost en geborgd.

Binnen de afdelingen werken wij met diverse analysetools en systemen die wij nog verder willen ontwikkelen. Jij neemt daarin de lead om dit samen met IT op te pakken. Dit doe jij mede door het vertalen van klant- en/of gebruikerswensen naar concrete user stories.

DIT MAAKT KRUITBOSCH LEUK!

We zien graag dat jij je inzet om onze klanten blij te maken, maar we zien net zo graag dat jíj met een blij gezicht aan het werk bent. Wij doen dat door veel te investeren in jou als collega. Bijvoorbeeld door het bieden van de mogelijkheid om mee te doen aan een persoonlijk ontwikkelingsproject of een gezellig potje darts in de kantine. Dat is nog niet alles. Wij bieden je ook:

  • Een prettige werksfeer;
  • Een premievrije pensioenregeling;
  • Een uitdagende fulltimebaan (40 uur);
  • Waardering en ruimte voor initiatief.

PAST DIT BIJ JOU? EN HEB JE VERDER...

  • Een HBO werk- en denkniveau;
  • Analytische vaardigheden en een resultaatgerichte werkhouding;
  • Een inspirerende en duidelijke leiderschapsstijl;
  • Kennis van Excel en rapportagetools;
  • Ervaring met het (door)ontwikkelen van systemen;
  • Kennis en ervaring van LEAN, Scrum en/of andere procesoptimalisatie principes?

Dan willen wij graag een kopje koffie met je drinken! Geef ons tenminste één goede reden waarom wij jou moeten uitnodigen. Stuur dit, aangevuld met je CV, naar werkenbij@kruitbosch.nl t.a.v. Annita.

Sollicitatieproces

 

Solliciteren

Vragen over de vacature?

Neem contact op met Annita Datema.
annita.datema@kruitbosch.nl

Vragen over de vacature?