Service & Kwaliteit

Wil een klant een product retourneren? Dan komt het terecht bij de afdeling ‘service en kwaliteit’. Deze medewerkers zorgen voor service en garantie met betrekking tot onderdelen en accessoires. Ze voeren ophaal- en afhaalopdrachten in voor koeriersbedrijf DHL en zorgen ervoor dat alles rondom hun werk goed wordt verwerkt in de administratie.

Ook is er binnen deze afdeling de werkplaats, waar onder andere reparaties aan e-bikes en onderdelen worden uitgevoerd en e-bikes klaar worden gemaakt voor aflevering. Maar niet alleen e-bikes worden hier behandeld: ook overige fietsen worden hier klaar gemaakt voor aflevering. Daarnaast denken deze medewerkers mee met de productontwikkelaars bij het ontwikkelen van fietsen voor de nieuwe collectie. Tot slot houden deze medewerkers van ‘service en kwaliteit’ zich continu bezig met het verbeteren van de kwaliteit van alle fietsmodellen. Ze controleren fietsen, analyseren ze en verbeteren de modellen waar dat nodig is.

Als medewerker van de afdeling service en garantie in de werkplaats verhelpen we de problemen waar onze klanten zijn vast gelopen. Dit kan zijn door onze technische kennis met hun te delen tot aan het repareren van een fiets waar ze niet meer uit komen. Het is leuk dat zowel dealer als eindconsument tevreden rondrijdt op onze Cortina en Alpina fietsen.

Jeroen Marsman, Mechanic Service & Quality
Service & Kwaliteit

Service & Kwaliteit vacatures

Op dit moment zijn er geen openstaande vacatures op de Service & Kwaliteit. Schrijf je in voor de vacature-alert of bekijk alle vacatures.

Vacature Alert

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe vacatures? Vul dan het formulier in en je ontvangt een e-mail zodra er een passende vacature open staat.

Vacature Alert

VACATURE ALERT