Marketing

De marketingafdeling heeft één belangrijk doel: het verder uitbouwen en toekomstgericht neerzetten van de merken van Kruitbosch, waarbij focus ligt op de communicatie, marketing, vormgeving en evenementen. Ze verzorgen allerlei online en offline uitingen, zoals maandelijkse nieuwsbrieven en magazines, websites en social media, en houden de interne beeldbank up to date. Ze stellen marketing- en communicatieplannen op en voeren deze uit.

Als Kruitbosch op een beurs of evenement staat of er zelf een organiseert, gaan onze marketeers aan de slag met de invulling, de inrichting en de aankleding ervan. Ook bedenken ze marketingconcepten voor in winkels. En, niet onbelangrijk: ze signaleren ontwikkelingen in de markt en spelen hierop in met verschillende marketingacties.  

Het combineren van creativiteit met de juiste data om zo de klant het beste te ondersteunen: dat vind ik nou echt leuk. Bij Kruitbosch mag ik deze interesses inzetten als B2b Marketeer fietsonderdelen en –accessoires. Van geautomatiseerde e-mailmarketing tot het creëren van een fysieke folder, als marketeer bij Kruitbosch heb je een dynamische baan.

Caroline de Mots, Marketeer – Parts & Retail
Marketing
Vacature Alert

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe vacatures? Vul dan het formulier in en je ontvangt een e-mail zodra er een passende vacature open staat.

Vacature Alert

VACATURE ALERT