Logistiek teamleider uitgaande goederen

32- 40 uur
MBO 4
Zwolle

Logistiek– motiverend – teamplayer– Zwolle

Jij bent de teamleider die collega’s inspireert en enthousiasmeert om mee te denken in verbeteringen. Als team zorgen jullie voor een vlekkeloze uitvoering van een gestroomlijnd logistiek proces.

WAAROM JIJ EEN (KRUIT)BOSS WORDT

Kruitbosch; een betrokken en resultaatgericht familiebedrijf uit Zwolle. In totaal werken we met zo’n 200 mensen aan het meest hippe lifestyle fietsenmerk van Nederland. Wij maken allerlei soorten fietsen: van kinderfietsen voor alle leeftijden, gave fietsen voor de forens tot praktische family e-bikes. Daarnaast hebben we als leverancier de rol van groothandel en bieden wij onze klanten ook een zeer groot aanbod van fiets gerelateerde onderdelen en accessoires. Zo maken wij van iets alledaags als een fiets, een bijzonder concept wat perfect aansluit bij de doelgroep! Alpina voor de kinderen en Cortina voor de jongeren, jongvolwassenen en eigentijdse volwassenen.

Voor de logistieke afdeling uitgaande goederen zoeken we een enthousiaste en flexibele collega waarmee wij ons diverse team verder uitbreiden.

WAT GA JIJ DOEN?

Binnen het dynamische logistieke proces ben jij medeverantwoordelijk voor het op een juiste manier verwerken van orders. Samen met de afdeling inkomende goederen zorgen jullie voor een vlekkeloze uitvoering van het gestroomlijnde logistieke proces voor alle onderdelen en accessoires binnen Kruitbosch.

In de rol van Logistiek teamleider uitgaande goederen sta jij, samen met twee andere teamleiders, op de werkvloer en werk jij mee in het proces waarin alle orders worden verzameld en verzonden. Dit doen wij dagelijks met een team van ongeveer veertig gemotiveerde magazijnmedewerkers met behulp van ons voicepicksysteem.

Wij bieden onze klanten de service dat de orders die vandaag geplaatst worden de volgende dag worden bezorgd. Om dit waar te kunnen maken werkt de afdeling uitgaande goederen dagelijks tot 22.00 uur, met uitloop tot 23.00 uur indien nodig.

Wij vinden het belangrijk dat alle medewerkers betrokken zijn en hun input kunnen leveren aan de organisatie. Daarom starten wij ook een aantal dagen in de week met een gezamenlijke dagstart waarvoor iedereen zijn input kan aanleveren. Op deze manier houden we gezamenlijk focus op verbeteringen en aandachtspunten in het logistieke proces.

In de rol van teamleider ben jij veel op de werkvloer te vinden en heb je veel contact met de magazijnmedewerkers. Jij voert daarom ook, in samenwerking met de coördinator van de afdeling, de gesprekken van de gesprekscyclus. Daarnaast ben je betrokken bij het aannemen van nieuwe magazijnmedewerkers en voer jij dus ook sollicitatiegesprekken, samen met een collega teamleider. Dagelijks stem jij met je collega teamleider de taakverdeling in het magazijn af en ben jij in deze rol niet alleen het aanspreekpunt voor de magazijnmedewerkers, maar ook voor de logistiek coördinator.

Wij stellen eigen initiatief erg op prijs. Zie jij een verbeterpunt binnen de afdeling of heb jij een idee over het aanpassen van andere processen, dan zijn er meerdere manieren om dit te delen binnen de organisatie.

Kortom, de rol van teamleider uitgaande goederen bij Kruitbosch is een afwisselende rol waarbij jij veel contact hebt met collega’s en afstemming zoekt!

DIT MAAKT KRUITBOSCH LEUK!

We zien graag dat jij je inzet om onze klanten blij te maken maar we zien net zo graag dat jíj met een blij gezicht aan het werk bent. Wij doen dat door veel te investeren in jou als collega. Bijvoorbeeld door het bieden van de mogelijkheid om mee te doen aan een persoonlijk ontwikkelingsproject of een gezellig potje darts in de kantine. Dat is nog niet alles. Wij bieden je ook:

  • Een prettige werksfeer;
  • Een premievrije pensioenregeling;
  • Een uitdagende, fulltimebaan (32-40 uur);
  • Waardering en ruimte voor initiatief;
  • Een vrij weekend!

PAST DIT BIJ JOU? EN HEB JE VERDER...

  • Een MBO 4 werk- en denkniveau?
  • Aantoonbare werkervaring in het logistieke proces?
  • Ervaring in het inspireren en enthousiasmeren van medewerkers om mee te denken?
  • Een resultaatgerichte houding; waarbij jij medewerkers stimuleert om met (verbeter)voorstellen te komen, om kansen te benutten en processen te verbeteren?
  • Een duidelijke communicatiestijl en durf jij besluiten te nemen wanneer de situatie hierom vraagt?
  • Ervaring in het leiden en actief opstarten van LEAN-projecten en procesverbeteringen?
  • Een flexibele werkhouding waarbij jij minimaal drie avonden in de week beschikbaar bent tot 23.00 uur?

Herken jij jezelf in alle bovenstaande punten én ben jij woonachtig in de regio Zwolle? Dan willen wij graag een kopje koffie met je drinken! Geef ons tenminste één goede reden waarom wij jou moeten uitnodigen. Stuur dit, aangevuld met je CV, naar werkenbij@kruitbosch.nl t.a.v. Gerrita.

Sollicitatieproces

 

Solliciteren

Als P&O-afdeling hebben we veel contact met alle afdelingen en diverse collega’s; we staan midden in de organisatie. Geen enkel gesprek is hetzelfde, daar haal ik veel energie uit.

Gerrita Haanstra, Adviseur P&O