Medewerker e-bike support

32-40 uur
MBO+
Zwolle

Functiebeschrijving:

Als medewerker E-bike support & fietstechniek ben jij verantwoordelijk voor het telefonisch en via email afhandelen van diverse servicevragen van onze dealers.
Op dagelijkse basis krijgt je te maken met diverse vragen variërend van sterk technische gerichte vraagstukken en vraagstukken op E-bike gebied tot meer eenvoudige over productinformatie. Daarbij analyseer je de klantvraag en denk je vanuit een oplossingsgerichte houding mee met de dealers. Je adviseert klanten inhoudelijk over het product E-bike en lost klachten of problemen zelfstandig op. Hierbij stel je de klant centraal, ben je flexibel in het bieden van een passende service en in je benadering naar onze klanten. Doordat jij veel affiniteit hebt met fietsen en techniek weet jij vaak een oplossing te vinden voor het technische vraagstuk van de dealer. Je werkt hierin ook nauw samen met de technische medewerkers in de werkplaats.

Je bent de spin in het web en voelt je thuis in een dynamische omgeving waar elke dag weer andere uitdagingen te vinden zijn. Zo ben je flexibel inzetbaar. Het ene moment beantwoord je meer E-bike support vragen en het andere moment meer algemene en technische vragen over fietsen en andere producten.

Affiniteit en passie voor fietsen en techniek is natuurlijk een eis.

Je taken bestaan onder andere uit de volgende activiteiten:

  • Beantwoorden van klantvragen via telefoon en email
  • Ruggenspraak houden met andere teams om vragen te behandelen
  • Klanten ondersteunen in het gebruik van het bestelsystem
  • Bewaken van de orderverwerking in het ERP systeem
  • Registreren en analyseren van inkomende vragen en klachten
  • Samenwerken met de afdeling werkplaats en garantie
  • Deelnemen aan projecten
  • Uitvoeren van continu verbeterslagen

Je beschikt over de volgende competenties:

  • Klantgerichtheid
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Samenwerken
  • Resultaatgerichtheid
  • Flexibiliteit
  • Leervermogen
  • Continu verbeteren
  • Initiatief
  • Organiseren van eigen werk

Bij Kruitbosch wordt gewerkt met flexibele werktijden tussen 8.30 uur en 19.00 uur.
Afhankelijk van het rooster werk je meerdere diensten tot 19:00 uur per maand.
Tevens ben je flexibel in het vervangen van collega’s bij vakanties. 

Functie-eisen:

  • MBO+ werk- en denkniveau óf een MBO (niveau 4)/HBO afgeronde opleiding
  • Aantoonbare technische kennis en affiniteit met fietsen en E-bikes
  • Commerciële werkervaring
  • Ervaring met LEAN-methodiek is een pre
  • Ervaring met (telefonische) klantenservice

Kennis van MS-Office (Excel, Word, Outlook)

Interesse

Mocht je interesse hebben solliciteer dan vandaag nog door je CV en korte motivatie te sturen naar: personeelszaken@kruitbosch.nl t.a.v. Gerrita Haanstra – Petter.

Solliciteren

Vragen over de vacature?

Neem contact op met Gerrita Haanstra.
personeelszaken@kruitbosch.nl
038-4661991

Vragen over de vacature?

Mijn drijfveer is het zo goed mogelijk op weg helpen van de klanten en hen de juiste oplossing bieden. En daarbij net een stapje extra doen en de klant verrassen. Daar krijg ik energie van en daarom haal ik enorm veel voldoening uit mijn werkzaamheden.

Esther Koopman, Medewerker Klantenservice