CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER

32 - 40 uur
MBO4 / HBO
Zwolle

Klantgericht werken – passie voor fietsen - HBO niveau

Heb jij een passie voor fietsen en wil je graag in de klantenservice werken? Wij zijn per direct op zoek naar een customer service medewerker. Lees snel verder en wij hopen dat jij onze nieuwe customer service collega wordt.

Functiebeschrijving
Als customer service medewerker ben jij verantwoordelijk voor het afhandelen van diverse servicevragen van dealers en consumenten via de telefoon, e-mail en sociale media.

Je adviseert klanten inhoudelijk over de fietsen en accessoires en lost problemen zelfstandig op. Hierbij stel je de klant centraal, ben je flexibel in het bieden van een passende service en in je benadering naar onze klanten. Je signaleert actief wanneer een probleem zichtbaar is, zodat zaken vroegtijdig opgelost kunnen worden. Daarnaast ben je proactief in het zien van kansen en het optimaliseren van kwaliteit.
Je bent communicatief sterk, maakt bewust tijd voor het onderhouden van de klantrelatie en bent bereid een stapje extra te zetten.

Je bent de spin in het web en voelt je thuis in een dynamische omgeving waar elke dag weer andere uitdagingen te vinden zijn. Het investeren in een goede relatie met de klant vind je belangrijk en hier krijg je dan ook tijd voor. Daarnaast is de fietsenbranche dynamisch waarbij jij het uitdagend vindt om je te blijven ontwikkelen en mee te veranderen in de trends die er zijn in de markt. Technische kennis is een pré en daarnaast ben je in ieder geval bereid je te verdiepen en ontwikkelen in de technische fietsenwereld. 

Je taken bestaan onder andere uit de volgende activiteiten:

  • Beantwoorden van klantvragen via telefoon, e-mail en sociale media
  • Ruggenspraak houden met andere teams om vragen te behandelen
  • Klanten ondersteunen in het gebruik van het bestelsystem
  • Bewaken van de orderverwerking in het ERP systeem
  • Registreren en analyseren van inkomende vragen en klachten
  • Samenwerken met de afdeling werkplaats en garantie
  • Deelnemen aan projecten
  • Uitvoeren van continu verbeterslagen

Je beschikt over de volgende competenties:

  • Je bent klantgericht
  • Scherp op kwaliteit
  • Zoekt de verbinding met anderen
  • Technisch onderbouwd
  • Resultaat gericht
  • Flexibel
  • Leergierig en je continu willen verbeteren
  • Proactief en neemt initiatief
  • Kan zelfstandig werken en bent een teamspeler

Bij Kruitbosch wordt gewerkt met flexibele werktijden tussen 8.30 uur en 19.00 uur.
Afhankelijk van het rooster werk je meerdere diensten tot 19:00 uur per maand.
Tevens ben je flexibel in het vervangen van collega’s bij vakanties.

Functie-eisen:

  • HBO afgeronde opleiding / MBO (niveau 4) + werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring met (telefonische) klantenservice
  • Commerciële werkervaring
  • Kennis van MS-Office (Excel, Word, Outlook)

Interesse:
Mocht je interesse hebben solliciteer dan vandaag nog door je CV en korte motivatie te sturen naar: personeelszaken@kruitbosch.nl t.a.v. Sanne van Dam.

Solliciteren

Mijn drijfveer is het zo goed mogelijk op weg helpen van de klanten en hen de juiste oplossing bieden. En daarbij net een stapje extra doen en de klant verrassen. Daar krijg ik energie van en daarom haal ik enorm veel voldoening uit mijn werkzaamheden.

Esther Koopman, Medewerker Klantenservice