Klantenservice

De klantenservice beantwoordt vragen van klanten en adviseert hen over specifieke producten, diensten en leveringsmogelijkheden. Ook houden deze medewerkers in de gaten of klantorders goed verwerkt worden en stemmen ze afwijkingen met de klanten af. Hun doel is een hoge klanttevredenheid en daarvoor voorzien ze de klanten op de juiste manier van de juiste informatie. Om hun diensten goed te kunnen uitvoeren werken de klantenservicemedewerkers nauw samen met andere afdelingen binnen Kruitbosch, zoals Buitendienst, Logistiek, Service en Garantie en Administratie. De manager van de klantenservice zorgt ervoor dat alle processen binnen de afdeling zo soepel mogelijk verlopen, onder andere door een goede samenwerking met de andere afdelingen. Een onderdeel van de klantenservice is de e-bikehelpdesk. De mensen die hier werken hebben de meeste kennis van de e-bikes van Kruitbosch. Ze verzorgen trainingen, ondersteunen bij evenementen en beantwoorden – vaak technische – vragen van dealers. 

Mijn drijfveer is het zo goed mogelijk op weg helpen van de klanten en hen de juiste oplossing bieden. En daarbij net een stapje extra doen en de klant verrassen. Daar krijg ik energie van en daarom haal ik enorm veel voldoening uit mijn werkzaamheden.

Esther Koopman, Medewerker Klantenservice
Klantenservice
Vacature Alert

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe vacatures? Vul dan het formulier in en je ontvangt een e-mail zodra er een passende vacature open staat.

Vacature Alert

VACATURE ALERT