Klantenservice

De klantenservice beantwoordt vragen van klanten en adviseert hen over specifieke producten, diensten en leveringsmogelijkheden. Ook houden deze medewerkers in de gaten of klantorders goed verwerkt worden en stemmen ze afwijkingen met de klanten af. Hun doel is een hoge klanttevredenheid en daarvoor voorzien ze de klanten op de juiste manier van de juiste informatie. Om hun diensten goed te kunnen uitvoeren werken de klantenservicemedewerkers nauw samen met andere afdelingen binnen Kruitbosch, zoals Buitendienst, Logistiek, Service en Garantie en Administratie. De manager van de klantenservice zorgt ervoor dat alle processen binnen de afdeling zo soepel mogelijk verlopen, onder andere door een goede samenwerking met de andere afdelingen. Een onderdeel van de klantenservice is de e-bikehelpdesk. De mensen die hier werken hebben de meeste kennis van de e-bikes van Kruitbosch. Ze verzorgen trainingen, ondersteunen bij evenementen en beantwoorden – vaak technische – vragen van dealers. 

Werken bij Kruitbosch Klantenservice is leuk en dynamisch met veel wisselende telefoongesprekken. Met het team onze klanten enthousiast te woord staan en oplossingsgericht met ze mee te denken geeft voldoening. Elk gesprek is anders. Vaak zijn het inhoudelijke gesprekken, waarbij vakkennis belangrijk is. Je kunt jezelf daardoor blijven ontwikkelen, dat maakt het leuk!

Jolanda Wolters, Medewerker klantenservice
Klantenservice
Vacature Alert

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe vacatures? Vul dan het formulier in en je ontvangt een e-mail zodra er een passende vacature open staat.

Vacature Alert

VACATURE ALERT