E-Commerce

E-commerce slaat de brug tussen Sales, Marketing en IT. Met behulp van data uit o.a. AX, Google Analytics, VWO en Hotjar analyseren specialisten trends en klikgedrag. Vanuit deze data worden verbeteringen doorgevoerd op o.a. de dealerportal. Samen met Sales wordt bekeken hoe e-commerce bij kan dragen aan de Sales doelen per pijler en meer omzet en klantenbinding te realiseren. Conversieratio optimalisatie is hierin een belangrijk middel. Daarnaast ondersteunen tools als Marketing Automation, CRM en het Intershop Platform bij aan klantenbinding en omzetgroei.

Kruitbosch is groeiende en volop in beweging. Als programmamanager e-commerce draag ik daar aan bij. Een mooi voorbeeld is de Kruitbosch Portal welke als selfservice systeem fungeert voor onze B2B klanten. De uitdaging binnen deze portal is om de klant centraal te stellen en op basis van data optimalisaties door te voeren. Inspelen op klantgedrag, dat is waar ik blij van word!

Jolien Mars, Programmamanager E-commerce
E-Commerce

E-Commerce vacatures

Op dit moment zijn er geen openstaande vacatures binnen het E-commerce team. Schrijf je in voor de vacature-alert of bekijk alle vacatures.

Vacature Alert

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe vacatures? Vul dan het formulier in en je ontvangt een e-mail zodra er een passende vacature open staat.

Vacature Alert

VACATURE ALERT