HBO Afstudeeropdracht Category Management (september 2019)

40 uur
HBO 4e jaar
Zwolle

Kruitbosch/Onderdelen en accessoires – HBO Afstudeeropdracht Commerciële Economie of Ondernemerschap & Retail Management (Small Business en Retail Management)

Omschrijving opdracht

Wil jij tijdens jouw afstudeeropdracht ervaren hoe je je studie kunt gebruiken voor het uitvoeren van een marktonderzoek? Ervaren hoe het is om je analyses en onderzoeken vertaald te zien worden in concrete opvolging? Tijdens het afstuderen onderzoek je de optimalisatie in het assortiment Onderdelen en Accessoires. Bij Kruitbosch stellen we het klantbelang centraal en willen daarom met onze producten en diensten perfect aansluiten bij de wensen en voorkeuren van onze klanten.

Functie-eisen

Je volgt de studie Commerciële Economie of Small Business en Retail management op HBO niveau. Je hebt een sterke affiniteit met opstellen en uitvoeren van het onderzoek en bent in staat om een helder advies op te leveren. Jouw onderzoek fungeert als waardevolle input bij het bepalen van onze assortimentsstrategie.

Persoonskenmerken

Je bent een communicatief sterk persoon met goede commerciële skills. Je hebt een analytisch en strategisch inzicht. Je hebt een open houding en flexibele instelling. Samenwerken met collega’s vind je belangrijk, maar tegelijkertijd kun je ook goed zelfstandig werken. Je wordt niet bang van een strakke deadline en bent dus ook altijd gefocust om die te halen.

Interesse

Mocht je direct enthousiast geworden zijn en denken helemaal in deze functie en bij Kruitbosch te passen, laat dat ons dan zo snel mogelijk weten door contact op te nemen met P&O. We ontvangen graag je motivatiebrief en CV. E-mail: personeelszaken@kruitbosch.nl

De veranderingen binnen de fietsenbranche zijn nooit zo snel gegaan. Als Category Manager is het de uitdaging om het assortiment naadloos aan te laten sluiten bij onze klanten. Ik haal er veel energie uit om samen met stakeholders een optimale samenstelling van de categorie te ontwikkelen en implementeren om maximale waarde aan de klant te bieden. 

Nico Geerlink, Categorymanager