Category Management

Kruitbosch is een groothandel voor fietsonderdelen en -accessoires en exclusief distributeur van een aantal bekende merken. Wij vertegenwoordigen uitsluitend toonaangevende merken in de Benelux. Samen met onze leveranciers, dealers én klanten maken we fietsen samen bijzonder. We hebben een passie voor fietsen en dat hopen we op anderen over te brengen. Kruitbosch neemt steeds meer de rol van digitale groothandel in, waar onze klanten niet meer om ons heen kunnen. De toegevoegde waarde voor als onze partners zoals leveranciers, dealers en logistieke partners wordt daarom continue geoptimaliseerd.

De afdeling category management is verantwoordelijk voor het samenstellen, beheren en optimaal presenteren van de assortimenten van alle fietsonderdelen en -accessoires, die via diverse verkoopkanalen zoals dealers verkocht worden. Bij elkaar heeft Kruitbosch ruim 25.000 artikelen in het assortiment, die door circa 85 verschillende leveranciers geleverd worden. De afdeling werkt aan commerciële kansen, vanuit klantgedrag en in intensieve samenwerking met onze leveranciers.

De veranderingen binnen de fietsenbranche zijn nooit zo snel gegaan. Als Category Manager is het de uitdaging om het assortiment naadloos aan te laten sluiten bij onze klanten. Ik haal er veel energie uit om samen met stakeholders een optimale samenstelling van de categorie te ontwikkelen en implementeren om maximale waarde aan de klant te bieden. 

Nico Geerlink, Categorymanager
Category Management
Vacature Alert

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe vacatures? Vul dan het formulier in en je ontvangt een e-mail zodra er een passende vacature open staat.

Vacature Alert