Retail diensten van Kruitbosch

Binnen het thema ‘Create the Future Now’ inspireert  Kruitbosch haar dealers door de winkel van de toekomst te laten zien. Verschillende offline en online Retail diensten worden aangeboden die u helpen om nu en in de toekomst het beste uit uw winkel te halen!

De werkplaats zien wij als het hart van de winkel. Kruitbosch kan naast veel verschillende producten al haar dealers helpen met advies, ontwerp en (her)inrichting.  De werkplaats kan zelfs gepersonaliseerd worden! Dit jaar is hier het nieuwe werkplaats servicepunt aan toegevoegd. Kruitbosch helpt u om met een minimaal aantal meters een maximaal rendement te behalen. De opzet is compact, efficiënt en met een eenduidige uitstraling zal uw klantenbinding en loyaliteit verhoogt worden. Met een servicepunt biedt u nog meer service en gemak aan uw klanten!

Connect blijft een belangrijke en exclusieve dienst wanneer het om retailen gaat. Inmiddels zijn al veel ondernemers ‘Connected’. Logisch, want gemiddeld levert Connect een omzetstijging van 25% op! Via een diepgaande analyse en advies tool wordt er meer inzicht gegeven in het rendement van uw assortiment, en de verschillende schappenplannen. Ook dit jaar zijn de Kruitbosch schappenplannen geoptimaliseerd. In de winkel van de toekomst zult u zien dat de schappenplannen kunnen worden afgestemd op lokale CBS gegevens, dit betekent uw consument en verzorgingsgebied!

Als laatste biedt Cross Retail nog steeds uw totaalpakket als u graag een winkelzuil of nieuwe website wenst, uw webshop wilt verbeteren of van plan bent om een webshop op te zetten. Uw website en webshop worden hiermee het verlengde van uw winkel en uw assortiment wordt automatisch uitgebreid. Extra service en gemak voor uw klanten die hun nieuwe aankoop ook thuis kunnen ontvangen. Met de uitgebreide Retail diensten van Kruitbosch helpen wij u verder naar de toekomst!

woensdag 5 oktober 2016