Cortina fietsen lanceert een compleet nieuw winkelconcept: de Cortina Brandspot. Op zaterdag 14 maart vindt de feestelijke opening van de eerste Brandspot plaats bij Kester2Wielers in Wateringen, een week later op 21 maart volgt de opening van de Brandspot bij Kees de Mooij in Bergen op Zoom. In de Brandspot is de volledige Cortina collectie te zien in een exclusief beschikbaar gesteld gedeelte van de winkel.

Het project ‘Cortina Brandspot’ is door Kruitbosch ontwikkeld, in samenwerking met Steen Interieurbouw en reclamebureau Stunned. Samen hebben zij een compleet nieuwe inrichting en huisstijl ontworpen zodat het Cortina-verhaal op de juiste manier overgebracht kan worden op de consument. Belangrijkste doel van de Cortina Brandspot is dan ook het creëren van een fysiek platvorm voor de juiste Cortina-beleving.

Pilot Stores
Kees de Mooij Fiets & Fitness en Kester2Wielers zijn geselecteerd als pilotstore voor de Cortina Brandspot, omdat deze winkels qua uitstraling en visie goed passen bij het gedachtegoed en de kernwaarden van Cortina. Bovendien hebben beide ondernemers een grote passie voor het merk. Met deze twee winkels wordt nu een testjaar gestart. Hierin zal het Brandspot-concept verder worden aangescherpt en kunnen Cortina en de betrokken ondernemers van elkaar leren. Zowel op het gebied van winkelpresentatie als marketing zullen pilots gedraaid worden. Het is de bedoeling om in de toekomst het Brandspot-concept breder en in meerdere vormen aan te bieden. Rondom het Kruitbosch Bike Event 2015 volgt hierover een update.

dinsdag 10 maart 2015