Houd jij van contact met klanten en heb je affiniteit met fietsen en techniek? Lees dan snel verder, want wij zijn op zoek naar:

Medewerker Klantenservice Fietstechniek (28-40 uur)

Technische fietskennis – passie voor klanten - MBO+ niveau

Functiebeschrijving

Als medewerker klantenservice fietstechniek ben jij verantwoordelijk voor het telefonisch en via email afhandelen van diverse servicevragen van onze dealers. Op dagelijkse basis krijgt je te maken met diverse vragen variërend van sterk technische gerichte vraagstukken tot meer eenvoudige over productinformatie en accu’s. Daarbij analyseer je de klantvraag en denk je vanuit een oplossingsgerichte houding mee met de dealers over een geschikte oplossing bij probleem. Hierbij stel je de klant centraal, ben je flexibel in het bieden van een passende service en in je benadering naar onze klanten. Daarbij ben je tijdens je gesprekken tevens alert en signaleer je kansen voor de interne accountmanagers. Doordat jij veel affiniteit hebt voor fietsen en techniek weet jij vaak een oplossing te vinden voor het technische vraagstuk van de dealer.

Binnen de afdeling lever je een actieve bijdrage aan het continu verbeteren van onze service door problemen te signaleren en deze middels lean-methodiek op te lossen. Je bent de spin in het web en voelt je thuis in een dynamische omgeving waar elke dag weer andere uitdagingen te vinden zijn. Affiniteit en passie voor fietsen en techniek is natuurlijk een eis.

Je taken bestaan onder andere uit de volgende activiteiten:

  • Beantwoorden van klantvragen via telefoon en email
  • Ruggenspraak houden met andere teams om vragen te behandelen
  • Klanten ondersteunen in het gebruik van het bestelsystem
  • Bewaken van de orderverwerking in het ERP systeem
  • Deelnemen aan projecten
  • Uitvoeren van continu verbeterslagen

Je beschikt over de volgende competenties:

  • Klantgerichtheid
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Samenwerken
  • Resultaatgerichtheid
  • Flexibiliteit
  • Leervermogen
  • Continu verbeteren
  • Initiatief

Bij Kruitbosch wordt gewerkt met flexibele werktijden tussen 8.30 uur en 19.00 uur. Afhankelijk van het rooster werk je meerdere diensten tot 19:00 uur.

Functie-eisen:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau óf een MBO (niveau 4)/HBO afgeronde opleiding
  • Aantoonbare kennis en affiniteit van fietsen en techniek
  • Commerciële werkervaring
  • Ervaring met LEAN-methodiek is een pre
  • Ervaring met (telefonische) klantenservice

Wie zijn wij?

Al 60 jaar zijn wij op innovatieve en vernieuwende wijze dé leverancier voor alles op fietsgebied. Zo zijn wij eigenaar van de sterk groeiende fietsmerken Cortina en Alpina en leveren wij daarnaast ook een compleet assortiment fietsonderdelen en –accessoires. Verder adviseren wij de tweewielerspecialist op het gebied van communicatie- en promotiemiddelen en bij de inrichting van de winkel. Wij zijn een partner voor de tweewielerspecialist in Nederland, België en Duitsland en hebben de ambitie ons partnernetwerk de komende jaren verder uit te breiden. Belangrijke waarden binnen onze bedrijfscultuur zijn ambitieus, innovatief, betrouwbaar, betrokken en dynamisch.

Interesse

Mocht je interesse hebben solliciteer dan vandaag nog door je CV en korte motivatie te sturen naar: personeelszaken@kruitbosch.nl t.a.v. Gerrita Haanstra – Petter.